Մենք մարքեթինգային ընկերություն ենք, որը մեկ տարվա ընթացքում օգնել է բազմաթիվ բրենդների աճել, ճանաչում ստանալ և դառնալ ավելի ազդեցիկ։

Change Language

Մարքեթոլոգների մեծ մասը պատրաստ չէ GEO-ին

Չնայած Արհեստական բանականությամբ (ԱԲ) աշխատող որոնման կարևորության աճին, ընկերությունների մեծ մասը ներդրումներ չի անում Գեներատիվ Շարժիչի Օպտիմալացման (GEO) մեջ։ Centerfield-ի նոր հարցման տվյալները ցույց են տալիս հստակ թերություններ թվային մարքեթոլոգների հմտությունների և ռեսուրսների մեջ։ Ըստ Centerfield-ի հարցման՝

Արհեստական բանականությունը երեք անգամ ավելի շատ է «սխալվում», քան Google-ը

Ուսումնասիրության շրջանակում վերլուծվել է 16 միլիոն URL, և արձանագրվել են հետևյալ 404 սխալի տոկոսները․• ChatGPT – 1.01%• Perplexity – 0.31%• Copilot – 0.34%• Gemini – 0.21%• Claude – 0.58%• Mistral – 0.12%• Google – 0.15% Ընդհանուր հաշվարկով՝ արհեստական բանականության օգնականները որոնողներին տանում են կոտրված կամ կեղծ հղումների 2.87 անգամ ավելի հաճախ, քան սովորական Google Search-ը։