Չնայած Արհեստական բանականությամբ (ԱԲ) աշխատող որոնման կարևորության աճին, ընկերությունների մեծ մասը ներդրումներ չի անում Գեներատիվ Շարժիչի Օպտիմալացման (GEO) մեջ։ Centerfield-ի նոր հարցման տվյալները ցույց են տալիս հստակ թերություններ թվային մարքեթոլոգների հմտությունների և ռեսուրսների մեջ։
Ըստ Centerfield-ի հարցման՝
- Մարքեթոլոգների 63%-ը ասել է, որ իրենց ընկերությունը ժամանակ, բյուջե կամ անձնակազմ չի հատկացնում GEO-ին։
- Միջին հաշվով, մարքեթինգային ռեսուրսների միայն 9%-ն է հատկացվում GEO-ին, մինչդեռ 24%-ը հատկացվում է SEO-ին և 36%-ը՝ սոցիալական արշավներին։
- Մարքեթոլոգների ընդամենը 33%-ն է հայտնել, որ լավ կամ փորձագիտական պատկերացում ունի GEO-ի մասին, մինչդեռ SEO-ի դեպքում այս ցուցանիշը 72% է։
- 41%-ը ակնկալում է, որ իրենց ընկերությունը հաջորդ տարի ավելի շատ ռեսուրսներ կհատկացնի GEO-ին։
