Մենք մարքեթինգային ընկերություն ենք, որը մեկ տարվա ընթացքում օգնել է բազմաթիվ բրենդների աճել, ճանաչում ստանալ և դառնալ ավելի ազդեցիկ։

Change Language

Արհեստական բանականությունը երեք անգամ ավելի շատ է «սխալվում», քան Google-ը

Ուսումնասիրության շրջանակում վերլուծվել է 16 միլիոն URL, և արձանագրվել են հետևյալ 404 սխալի տոկոսները․
• ChatGPT – 1.01%
• Perplexity – 0.31%
• Copilot – 0.34%
• Gemini – 0.21%
• Claude – 0.58%
• Mistral – 0.12%
• Google – 0.15%

Ընդհանուր հաշվարկով՝ արհեստական բանականության օգնականները որոնողներին տանում են կոտրված կամ կեղծ հղումների 2.87 անգամ ավելի հաճախ, քան սովորական Google Search-ը։

Սա խնդիր է հատկապես այն օգտատերերի համար, ովքեր օգտագործում են արհեստական բանականությունը՝ բովանդակություն ստեղծելու նպատակով։ Սակայն մյուս կողմից, այն կարող է նաև շահավետ լինել ընկերությունների համար, որոնք շարունակում են ստանալ այդ 404 էջերի երթևեկությունը։ Խորհուրդ է տրվում ոչ թե փորձել տրաֆիկի հետևից ընկնել, այլ բարելավել ձեր 404 էջի ձևավորումը, որպեսզի պատահականորեն այնտեղ հայտնված այցելուները ոգեշնչվեն, մնան ձեր կայքում և որոնել իրենց անհրաժեշտ տեղեկատվությունը։

Աղբյուրը՝ ignitevisibility.com